Skip to main content

ဘာမွန္းမသိတဲ့ ကဗ်ာ

ငါဟာ ငါမဟုတ္...တဲ့
ေမာ္ဒန္ကဗ်ာတပုဒ္လိုပဲ နားလည္ဖို႔ ခက္ခဲေနဆဲ...
ေရးခ်င္သလိုေရး ေရးျဖစ္ဖို.သာ အဓိက....တဲ့။
ဘ၀ ဆိုတာ ဘာလဲလိုမ်ား ငါ႔ လာ မေမးနဲ႔။
ငါေန ေနတာ ငါ့ဘ၀ လား။


ေပ်ာ္သလား ေလ။
ျဖစ္တည္ျခင္းအတြက္ ေပ်ာ္ေနရရင္ ပ်က္သြားေတာ့ရင္ ငိုရမွာလား။
သုခ ဆိုတဲ့ ဆင္းရဲျခင္းကို တြယ္ဖက္ထား၊ ဒုကၡ ဆိုတဲ့ ဆင္းရဲျခင္းကိုေတာ့ ဟို....အေ၀းဆံုးေမာင္းထုတ္ပစ္။
အေကာင္းတကာ့အေကာင္းဆံုးေတြ အကုန္လံုး လိုခ်င္တာ ေလာဘႀကီးသူေတြ အလုပ္...။ အဲ.....ငါ့အလုပ္။

ဒါေတြ႔ရင္ ဒါထည့္၊ ဒီလိုဆိုရင္ ဒါ လုပ္။

ပံုေသနည္းေတြလို အလြတ္က်က္မွတ္ရတာ ေက်ာင္းသင္ခန္းစာေတြမွာပဲ ရွိမယ္ထင္ခဲ့။

အခုေတာင္ ေရာဂါတျခား ေဆးက တျခား ရယ္..။
မသိကိန္း တစ္လံုး၊ မသိကိန္း ႏွစ္လံုး.. ေလးလံုး.. ရွစ္လံုး.. မေရတြက္နုိင္ေတာ့။
ပြားလာလိုက္တာ.. ဘိုးဘုိးေအာင္ရဲ. ၀ ေတြလိုလား။

AP, GP, Combination, Permutation, Exponential..

ဘာေတြလဲ မေမးနဲ.ေနာ္... ငါဘာမွ မသိ
ငါသိတာ ... ငါ သိတာ ... ဘာရွိေသးသလဲ.. ဟင္။
ငါသိတာ ဘာမွ မသိျခင္း။

ၾကံဳလာသမွ်ေတာ့ စုန္လမ္းအတိုင္းသာ ေမ်ာသြားလိုက္၊
သည္အေကြ.မွာ သည္တက္နဲ႔ ေလွာ္၊ ဟိုအေကြ.မွာ ဟိုတက္နဲ႔ေလွာ္
လမ္းဆံု ေရာက္ရင္ ခဏေလာက္ရပ္ ဘယ္ညာအေရွ့ အေနာက္၊ ဘယ္ဆက္လိုက္ရမလဲ။
ေဗဒင္ဆရာမေမးဘူး...။
သင္ထားတာေတြလည္း ေမ့သေလာက္...
လက္ေတြ႔ အသံုးခ်လို႔မရ တဲ့ ေလာ့ဂ်စ္ေတြကိုလည္း ေခါင္းထဲကထုတ္။
မ်က္စိစံုမွိတ္ျပီး တပတ္လွည့္လိုက္၊ ေျခဦးတည့္တာ ငါ့လမ္းေၾကာင္းပဲ။
လူမ်ားတဲ့လမ္းေတာ့ မေရြးမိေစနဲ႕။ ေလာကႀကီးထဲ လူမိုက္ေတြက မ်ားသတဲ့။
အေဖာ္မင္တတ္တဲ့ အမ်ိဳးမို႔ လူနည္းနည္းနဲ႔ေတာ့ ပဲြမစည္ေလဘူး။
ငရဲေတာင္ အေဖာ္ေကာင္းရင္ လုိက္ လိုက္ဦးမတဲ့။


လူပါးတဲ့ေနရာေတြကိုေတာ့ ပ်င္းလြန္းလြန္လို႔၊
ခါးလြန္လြန္းလို႔၊
အူမွ မေတာင့္တာ သီလ ဘယ္လိုေစာင့္ရမလဲ။
အမ်ားညီရင္ေတာ့ "ဤ" ကိုလည္း "ကြ်ဲ" ဖတ္ရေတာ့ မတဲ့။
ဆင္ေျခေတြ လိုသေလာက္ ရမယ္...။ ကင္းေျခမ်ားမွ ေျခ နည္းေနေသး။
လူတကာ ေလွ်ာက္တဲ့လမ္း ငါလည္းေလွ်ာက္ရမယ္ေလ... ဘာမ်ား မွားေနလို႔လဲ။

ိနိတိေတြ လာမေျပာနဲ႔။ တက္က်မ္း ဆိုတာ ငါ့အတြက္ေတာ့ ေခါင္းအံုးစရာ။

ပီတိဆိုတာ ပီေကလိုပဲ ခဏသာ ခ်ိဳျပီး ပါးေညာင္းေအာင္ ၀ါးေနရတဲ့ Latex sap လိုမ်ိဳးလား..။
မႈကို မႈ. လို႔ ေရးလိုေရး၊ စ လံုးနဲ႔ ဆလိမ္ အသံေတြ မကဲြျပား။
ျမန္မာေတြ ျမန္မာသတ္ပံုေတြမွား၊
ရင္ထဲက ယားက်ိက်ိနဲ႔။
ကိုယ္ကလည္း မွန္မေနေပမယ့္ သူမ်ားေတြမွားတာေတာ့ သေဘာမေတြ႔ခ်င္ခ်င္။
ေနခ်င္သလို ေနလိုက္ၾကေလ...။ ေပ်ာ္သလိုသာ..ေန..။ ေပ်ာ္ေအာင္သာ...ေန။
ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ထိကို ေနလုိက္စမ္းေတာ့...။

မ်က္လံုး ႏွစ္လံုးနဲ႔ ကမာၻႀကီးကို ၾကည့္လုိက္မယ္...
နည္းလိုက္တာ ... ေျပာစရာ အျပစ္ေတြက မကုန္ေသးဘူး။
ကို္ယ့္ကိုကိုယ္ေတာ့ ျပန္မၾကည့္ခ်င္။
ငါမပါေစနဲ႔...
ငါကို ခြာၾကည့္၊
ငါ့ကို ခြာၾကည့္၊
ငါ့ကို ငါမသိ။ ။

(ေရးခ်င္သလို ေရးလိုက္ျပီး ကဗ်ာလို႔ အမည္တပ္လိုက္တာကို နားမလည္လုိက္ပါနဲ႔။ နားလည္ လိုက္ရင္ က်မရဲ. ရည္ရြယ္ခ်က္ ေပ်ာက္သြားမွာစိုးလို႔ေနာ္.... အဟဲ)

Comments

Sonata Cantata said…
ဘာမွန္း သိစရာ မလိုတဲ့ ဟာေတြကိုေတာ့ ဘာမွန္း မသိနဲ႔ေပါ့။ သိစရာ လိုတာေတြကိုေတာ့ သိ။
မ်က္လံုးႀကီး ႏွစ္လံုး ျပဴးၿပီးေတာ့ မၾကည့္နဲ႔။ မ်က္လံုးေလး မွိတ္ၿပီးေတာ့ၾကည့္။
သတိေတာ့ရွိ။
ငါ မပါေအာင္၊ ငါကို ခြာၾကည့္တယ္လား။
ငါ မရွိတာ၊ ငါ သိေနရင္ေတာ့ ...
tg.nwai said…
ဟားဟား ေက်းဇူးပဲ သီတာေရ။ ဒီဟာေတြက စိတ္ေပါက္ရာစမ္းေရးထားတာပါ။ တကယ္တမ္းခ်ေရးေတာ့ ကိုယ့္စိတ္ ေပါက္ကရေတြ ပိုျပီး ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ျမင္လာရတယ္။ ျပင္စရာေတြေပါ့။

Popular posts from this blog

၁၁၂၇

ဘဝမှာ အခက်ခဲဆုံး အချိန်တွေကို ကျော်ဖြတ်နေရသလိုပါပဲ.... အားလုံးက ခက်ခဲနေကြတဲ့ကြားထဲ ကိုယ်က ထူးပြီး ခက်ခဲနေတာတော့ မဟုတ်ဘူးပေါ့.....ပတ်ဝန်းကျင်လိုက်ကြီး ခက်ခဲကြပ်တည်းနေကြတာ....အစစ အရာရာပေါ့လေ... ကိုယ်လည်း စိတ်ထဲ အဆင်ပြေမနေဘူး.... နေရတာလည်း လဟုတာ၊ မုဒုတာ ဖြစ်မနေဘူး... အရင်ကလို စိတ်ထဲရှိသမျှ ရေးချနိုင်တဲ့ blog ခေတ်ကို ပြန်လွမ်းလို့ ပြန်လာခဲ့တယ် ဆိုပါေတာ့.... မနေ့...အဲ...ဟို တနေ့လောက်က စပြီး Netflix က ကိုးရီးယားဇာတ်လမ်းတွဲ တခု ကြည့်ဖြစ်တယ်.... ပုံမှန်ဆို တညထဲနဲ့ အကုန်ကြည့်တတ်ပေမဲ့...အဲဒီ့ကားလေးကိုတော့ နားနားပြီး ကြည့်ရတယ်... ပြောရမယ်ဆိုရင် စိတ်ကို ဘယ်နားထားရမှန်းမသိလို့ အချိန်ဖြုန်းနေတဲ့ သဘောပါပဲ... ကိုယ်က ငယ်ငယ်ကတည်းက တက္ကသိုလ်ဘုန်းနိုင် ရဲ့ စာအုပ်တွေဖတ်ပြီး စိတ်ပညာကို  စိတ်ဝင်စားလို့ တက္ကသိုလ်ဝင်ခွင့်တင်တော့ ကိုယ်တိုင်မတင်လိုက်ရဘူး...ဖေဖေပဲ တင်ပေးတာထင်ရဲ့... ပထမ၊ ဒုတိယ၊ တတိယ ဦးစားပေးတွေက သိတဲ့အတိုင်း ဆေး၊ စက်မှုု အီကို၊ ပြီးရင် စိတ်ပညာ လို့ လျှောက်ထားဖြစ်ခဲ့တယ်... အခု အမှတ်တမဲ့ ကြည့်မိတဲ့ ကိုရီးယားကားလေးက တက္ကသိုလ်ဆေးရုံတခု ရဲ့ စိတ်ကျန်းမာရေး unit တခုက သူနာပြုဆရာမလေးကို အခြေခံတဲ့ ဇာတ်လမ်

ဥယ်ာဥ္ေတာ္ထဲက သရက္သီး ငတက္ျပား ..အပိုင္း (၂) (K-မမ ေရးသည္)

တဲြလဲရယ္ ေနပါဦး.. (ပံုေလးကို ဒီကယူပါသည္) “ ဟိတ္ေကာင္ .... မင္းထမီကို ခါးေတာင္းက်ဳိက္လိုက္.. ..ဒီထိုင္ခံုကို ငါ နံရံမွီထားေပးမယ္။ ထိုင္ခံုေဘာင္ကေန ေနာက္မွီတန္းေပၚကိုလွမ္း။ လက္ႏွစ္ဖက္က အဲဒီ သံဇကာကိုဆြဲ။ ဟိတ္ေကာင္ ..... မွန္ေစာင္းနဲ႔ လြတ္တဲ့ေနရာကို ေျပာတာ။ မင္းလက္ေတာ့ မွန္ရွေတာ့မွာပဲ။ ေအး.... ဟုတ္ၿပီ အဲဒီလို ခဏခိုထား။ င ါဒီျပတင္းေပါက္ကို ၿမဲၿမဲကိုင္ထားမယ္။ ညာေျခေထာက္က ျပတင္းေပါက္ေဘာင္ေပၚကို လွမ္းနင္း။ နင္း .....ရဲရဲသာနင္း။ ျပဳတ္က်ရံုအျပင္ ဘာမွမျဖစ္ဘူး။ ဘယ္ေျခေထာက္က တလွမ္းတက္။ ေအး .... ညာေျခေထာက္က ေခါင္းမိုးေပၚခ်။ ညာလက္က ေခါင္ခ်ဳပ္သစ္ကိုဆြဲ။ ဘယ္ေျခကိုပါ တခါတည္း ေခါင္းမိုးေပၚခ်။ ေအး.... ဟုတ္ၿပီ။ ေရာ့ .....ဝါးလံုး။ ဟိတ္ဟိတ္..... အဲဒီအလယ္ေလာက္မွာပဲေန။ ဆက္မဆင္းနဲ႔။ ေတာ္ၾကာ ေခါင္းမိုးေပၚက ျပဳတ္က်ေနလို႔ ေက်ာ္မေကာင္း ၾကားမေကာင္းေတြ ျဖစ္ေနအံုးမယ္။ ဟူး …… နင့္ကိုေျပာရတာ ေမာလိုက္တာ။” ဒုန္း .. ဒုန္း .. ဒ ေရာ … ဘုတ္။ ( ဒုန္း = သရက္သီး ေခါင္မိုးေပၚသို႔ ပထမက်သံ၊ ဒုန္း = ေနာက္တဆင့္ခုန္သံ၊ ဒ ေရာ = သရက္သီး သြပ္ျပားေပၚလိမ့္သံ။ ဘုတ္ = သရက္သီးေျမႀကီးေပၚက်သံ ) “ ဟာ .... ဟိတ္ေကာင္ .... ေခါင္းမိုးနဲ႔ လြတ

မမာက်န္းသူမ်ားအေၾကာင္း။

  ကားေတြ မီးပြိဳင့္မိေနတုန္း လမ္းေဘးမွာ အေပါစား  စကတ္တုိ ညစ္ထပ္ထပ္ေလးနဲ႔ ေမာ္ဒယ္ေလးတစ္ေယာက္လုိ လမ္းေလွ်ာက္သြားတဲ့ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္... တခုခု လဲြေနသလားလုိ႔....ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္မိလုိ္က္ပါတယ္.... စိတ္မေကာင္းစရာ...ဆံပင္ျဖဴျဖဴ အေရေတြတြန္႔လို႔...သူ႔ပံုစံကေတာ႔ တကယ့္ကို ေမာ္ဒယ္ေလးတစ္ေယာက္ cat  walk ေလွ်ာက္သလို  confidence အျပည့္နဲ႔..... ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ့ ေနပူက်ဲက်ဲထဲမွာ အထပ္ထပ္ ထပ္ထားေသာ အ၀တ္အစားမ်ားက ရာသီစံု အ၀တ္စံု...၀က္၀ံႀကီး တစ္ေကာင္စာေလာက္ ျဖစ္လာတဲ႔  အ၀တ္ထုပ္ၾကားက ခပ္ပိန္ပိန္္ကိုယ္လံုးနဲ႔.... သည္ၾကားထဲ သယ္လာတဲ႔ ဘူးစုတ္ ခြက္စုတ္ ပုလင္းစုတ္ေတြနဲ႔ ကိုယ္႔ကိုယ္ေတာင္ မလဲျပိဳေအာင္ အနုိင္နုိင္ထိန္းရင္မနုိင္.... သူ႔ၾကည္႔ၿပီး ကိုယ္ေတာင္ စိတ္အုိက္ေနာက္ရႈပ္သြားမိရဲ႕။   ဓာတ္ဆီဆုိ္င္မွာ ဆီလာထည္႔တုိင္း  လမ္းလယ္ေခါင္က  ကြန္ကရစ္တံုးေတြကို သူမရဲ႕ ၾကယ္ျမင္လျမင္ နန္းေတာ္ထဲက  အေဆာင္ေတာ္လုိ  သေဘာထား။ အ၀တ္ပိုင္းေလးခင္းလို႔...သူ႔ဆီမွာ  ပလပ္စတစ္ ျခင္းေတာင္းတစ္လံုးေတာ့ ျမင္တယ္.. တခါတေလလည္း ေခါင္းၿမီးၿခံဳၿပီး..ေစာေစာစီးစီး အိပ္တတ္တယ္..သိပ္ခ်မ္းတဲ႔ ရာသီမ်ိဳးေတြမွာေတာင္  သူ ဒီလုိပဲ..စိတ္ခ်လက္ခ် လံုျခံဳစြာ အိ