Skip to main content

က်မရဲ႔႕ အလဲြလဲြမ်ားထဲမွ တစ္လဲြ။

က်မက ေတာ္ေတာ္ကို အလဲြလဲြအေခ်ာ္ေခ်ာ္ လုပ္တတ္တဲ့သူပါ..။ မယံုဘူးလား..။ ေမးၾကည့္ပါလား... က်မအမ်ိဳးသားကို။ သူျပန္မေျပာပဲ အဆံုးမသတ္နို္င္ေအာင္ ရယ္ေနပါလိမ့္မယ္။ အဲ... ဘာအေၾကာင္းေတြလည္း ဆိုတာေတာ့ ျပန္ေျပာလိမ့္မယ္ မထင္ပါဘူး။ ဟဲဟဲ..။

မေန႔ကလည္း လက္ဖက္ရည္ဆိုင္မွာ ေက်ာင္းက သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ခဲ့ဖူးတဲ့ တစ္ေယာက္နဲ႔ ျပန္ေတြ႔ပါတယ္။ အမ်ိဳးသားက မုန္႔ဆင္း၀ယ္ေတာ့ က်မက သမီးေလးနဲ႔ ကားေပၚမွာ သီခ်င္းနားေထာင္ရင္း ေစာင့္ေနတုန္းေပါ့။ အမ်ိဳးသားက ဆိုင္ထဲမွာေတြ႔လို႔ ေခၚလာတာေလ။ သူ႔မ်က္ႏွာကလည္း ျပံဳးေစ႔ေစ႔၊ အမ်ိဳးသား မ်က္နွာကလည္း ရယ္ခ်င္ခ်င္..။ က်မကေတာ့ .... ဟုိတေလာကမွ ျပန္ေျပာခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းမုိ႔... မ်က္နွာခပ္ပူပူ...။

XXXXXXXXXXXXXXX

အျဖစ္က ဒီလို....။

က်မငယ္ငယ္က ေဖေဖတာ၀န္က်တဲ့ နယ္ၿမိဳ႕ေတြမွာ ေက်ာင္းတက္ခဲ့ရပါတယ္။ က်မ တကၠသိုလ္ လာတက္ေတာ့ က်မအရင္ ေနခဲ႔တဲ႔ ျမိဳ႔ တစ္ျမိဳ႕က ေက်ာင္းေနဖက္ အိမ္နီးနားခ်င္း သူငယ္ခ်င္းေကာင္ေလး တစ္ေယာက္ပါ က်မနဲ႔ တကၠသို္လ္အတူတူ ၀င္ခြင့္ရတယ္လို႔ ၾကားခဲ့ပါတယ္။ ႏွစ္ေတြ အၾကာႀကီးၾကာမွေတာ့ သူ႔ကို က်မနာမည္ပဲ မွတ္မိေတာ့တာေပါ့။


ေက်ာင္းေရာက္ေတာ့ တခါ ေက်ာင္းက Bookshop မွာ ထင္ပါရဲ႔။ သူ႔နံမယ္ကို သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြ ေခၚသံၾကားလုိက္တယ္။ က်မကို သူကေတာ့သိေနတယ္ ထင္တယ္။ ေနာက္ေတာ့ က်မကို "ငယ္ငယ္တုန္းက သူငယ္ခ်င္း " သီခ်င္းဆိုၿပီး စ စ ေနတဲ့ ေကာင္ေလးေတြကို နဲနဲ သတိထားမိလာတယ္။ အဲဒီထဲက တစ္ေယာက္ကေတာ့ သူ ပဲဆိုတာ ေသခ်ာပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူကမွ လာမႏႈတ္ဆက္တာ.. က်မ ဘယ္လိုလုပ္ သိမွာလဲ။

ဟဲဟဲ.. သိတယ္မဟုတ္လား။ က်မက “မွားတဲ့အခါလည္း မွားေပမေပါ့” တဲ့ စံုေထာက္ႀကီး ဦးရွံစားကို သိပ္သေဘာက်တဲ့သူေလ..။ အဲဒီေကာင္ေလးေတြအထဲက ကိုယ္ထင္တဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကို သြားနႈတ္ဆက္လုိက္တယ္ ။ ဟဲ့...ဘာညာ၊ သာရကာ ေပါ့...။ ဘယ္ရမလဲ။ အဲဒီေနာက္ေတာ့ သူတို႔ေတြ သိပ္မစ မေနာက္ေတာ့ဘူး။ က်မကလည္း ေတြ႕ရင္ ႏႈတ္ဆက္ ျပံဳးျပေပါ့။ တခါ က်မအေဆာင္ကို ေဖေဖတုိ႔လာတုန္း အနားမွာ တျခားေကာင္မေလးေတြဆီလာလည္တဲ့ သူ႕ကို ေတြ႕ေတာ့ လွမ္းေခၚၿပိီး မိတ္ဆက္ေပးလုိက္ေသးတယ္။ ဟုတ္တယ္ေလ.. ငယ္တုန္းက မ်က္နွာခ်င္းဆုိင္ေနခဲ႔ၾကတာမို႔ တခါတခါ သူ႔ကိုလည္း က်မတို႔နဲ႔အတူ ေဖေဖေက်ာင္းလုိက္ပို႔ေပးဖူးတယ္ေလ။ ေနာက္ၿပီးက်မက နင္ ေလးဘာသာ (ဂုဏ္ထူး) ပါတာမဟုတ္လားဆိုေတာ့... သံုးဘာသာပဲပါတာပါ ေျပာတဲ့သူ႔ကို အတင္း ျပိဳင္ျငင္းခဲ့ေသးတယ္။ (အျငင္းသန္ခဲ့တာ ၀န္ခံျခင္းမဟုတ္)။

ဒီလိုနဲ႔ က်မ သူ႔ကို က်မ ငယ္သူငယ္ခ်င္းအမွတ္နဲ႔ ေခၚေျပာဆက္ဆံေနခဲ့တာ ဒုတိယႏွစ္ စာေမးပဲြ ေျဖကာနီးအထိပါပဲ...။ တစ္ရက္ က်မတို႔ အေဆာင္ေရွ႕မွာ ညေနပိုင္းလာလည္တတ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကို ေစာင့္ေနတုန္းထင္ပါရဲ႕။ တစ္ဖက္စကား၀ုိင္းကေန ထျပန္လာတဲ့ က်မတို႔နဲ႔ အတန္းတူ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ (က်မနဲ႔တခါဖူးမွ စကားမေျပာခဲ့ဖူးသူ) က်မကို နာမည္ေခၚၿပီး လာနႈတ္ဆက္တယ္..။. ငါ ( ??? ) ေလ။ ... ဆိုေတာ့ က်မမွာ ေၾကာင္တက္တက္ျဖစ္လို႔။ ဟင္ .. လာေနာက္ေနျပန္ၿပီလို႔ စိတ္မွာ ထင္ဆဲ။ သူက က်မကို ဆူပါေတာ့တယ္။ နင္က ဘာျဖစ္လုိ႔ ဟိုေကာင္ကို ငါနဲ႔မွားေနရတာလဲ၊ တျခားစီပဲတဲ့။ အင္.....။ က်မ မွာ မွင္သက္သြားလုိက္တာ...။ သူ႔ကို တစ္ခြန္းေတာ့ ျပန္ေျပာလိုက္ေသးတယ္ထင္ရဲ႕..။ နင္က ဘာျဖစ္လို႔ ေစာေစာစီးစီး လာမေျပာရတာလဲ ဆိုေတာ့ နင္ ဒီေလာက္ေတာင္ မသိဘူးလားတဲ့။ ဟုတ္သားပဲ...။ က်မ ေတာ္ေတာ္တံုးတာပဲေနာ္..။ အမွန္ဆို က်မငယ္သူငယ္ခ်င္းလို႔ထင္တာတဲ့ တစ္ေယာက္ကို ဘယ္သူလဲ ဆုိတာ ျပန္စံုစမ္းရမွာေလ။ အဲဒါ က်မ ျပႆနာထင္ပါရဲ႕။ အျမဲတမ္း က်မ မွန္တယ္လို႔ ထင္တတ္တာ။ မွန္တယ္လို႔ အထင္ေပၚမွာပဲ အေျခခံထားေတာ့ လုပ္သမွ် ေတာက္ေလွ်ာက္ လဲြေနၿပီေပါ့။

အဲဒီညေနက ေတာ္ေတာ္ရွက္လည္းရွက္တယ္၊ ေဒါသလည္းထြက္တယ္။ အဲဒီေကာင္ေလးေတြကို...။ က်မက စ မွားႏႈတ္ဆက္မိတယ္ပဲ ထားဦးေလ။ က်မရဲ႕သူငယ္ခ်င္းကေတာ့ နင္မွားေနၿပီလို႔ ေစာေစာစီးစီး လာေျပာသင့္တာေပါ့။ ေနာက္တေန႔ ေက်ာင္းမွာ ၂-ႏွစ္လံုးလံုး က်မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းလို႔ ထင္မွားေနတဲ့ သူနဲ႔ ေကာ္ရစ္ဒါမွာ ဆံုေတာ့... က်မကို ငါ.... ... ေလ..လို႔ လာေနာက္ေနေသးပါတယ္။ က်မလည္း စိတ္တိုတိုနဲ႔.... ဘာျဖစ္လို႔ မေျပာတာလဲလို႔ ရန္ေတြ႔လိုက္ေတာ့.. ငါ ေျပာမလုိ႕ပဲ။ နင္ကမွ အေျပာမခံတာ...တဲ့။ ကဲ ... ေကာင္းၾကေသးရဲ.လား။ ေနာက္ဆံုးမေတာ့ ကိုယ္အထင္နဲ႔ ကိုယ္ ရမ္းတုပ္ခဲ့တဲ့ ကြ်န္ေတာ္မ်ိဳးမရဲ႕ အျပစ္ေတြပါပဲေလ။ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ အရင္ကေလာက္ အေခၚအေျပာ မရွိျဖစ္ၾကေတာ့ပါဘူး။ ငါ႔ကို ေနာက္ကြယ္မွာ ဟားေနၾကမွာပဲ ဆိုၿပီး ေတြးမိတုိ္င္း စိတ္တုိေနတာရယ္၊ ကုိယ္ လူမွားခဲ့တဲ႔ကိစၥအတြက္ မ်က္ႏွာမထားတတ္တာရယ္ေၾကာင့္ပါ။


က်မ အမ်ိဳးသားနဲ႔ သူတို႔ေတြကလည္း တၿမိဳ႔ထဲသားေတြေလ။ အမ်ိဳးသားနဲ႔ က်မ(ငယ္)သူငယ္ခ်င္းနဲ႔က ဆယ္တန္းက်ဴရွင္ အတူတူ တက္ဖူးခဲ့တဲ့ သူငယ္ခ်င္း.. တဲ့။ ေနာက္ပိုင္း သူ(အမ်ိဳးသား)နဲ႔ က်မ ခ်စ္သူေတြ ျဖစ္သြားေတာ့မွ သူ ကျပန္ေျပာၿပီး ႏွစ္ေယာက္သား ရယ္ျဖစ္ခဲ့ၾကပါေသးတယ္။ "ခင္ဗ်ားကလည္း အမွားေကာင္းပဲ"တဲ့။ "ရုပ္ေျဖာင့္တဲ့သူမွ ေရြးၿပီး သူငယ္ခ်င္းမွားေတာ္ေနေသးတယ္" ဆိုၿပီး က်မကို ေနာက္ပါတယ္။ က်မကလည္း "မသိဘူးေလ.. က်ဳပ္ကို ေနာက္ေနာက္ေနတဲ့အခါ သူတို႔အုပ္စုထဲ ၾကည့္လုိက္တုိင္း ျပံဳးေစ့ေစ့နဲ႔ သူ႔ပဲ ေတြ႔တာကိုး"..လို႔။

ခုခ်ိန္မွာေတာ့ ရယ္ခ်င္စရာ၊ ျပံဳးခ်င္စရာေတြေပါ့။ ငယ္ဘ၀ရဲ႕ ဗရုတ္ဗရက္ေတြကိုလည္း သေဘာက်မိပါတယ္။ သူတို႔ေတြလည္း ေက်ာင္းသားဘ၀ရဲ႔ စေနာက္ ဗရုတ္က်တာေတြကို ခ်န္ထားရစ္ခဲ့ၿပီး မင္နဲ႔ ေမာင္းနဲ႔ ဆရာႀကီးေတြ ျဖစ္ေနၾကပါၿပီ။ က်မကိုေတြ႔ရင္ အရင္က သူတုိ႔ ဗရုတ္က်ခဲ့တာေတြကိုပဲ သတိရေနမလား၊ ဒါမွ မဟုတ္ တလြဲႀကီး အတင္းမွန္ေနခဲ့တဲ့ က်မကိုပဲ ရယ္ခ်င္ေနမလား ေတာ့ က်မလည္း မသိနုိင္ပါဘူးေလ။ က်မကေတာ့ ခုခ်ိန္ထိ မ်က္နွာပူတုန္း......။

Comments

Popular posts from this blog

၁၁၂၇

ဘဝမှာ အခက်ခဲဆုံး အချိန်တွေကို ကျော်ဖြတ်နေရသလိုပါပဲ.... အားလုံးက ခက်ခဲနေကြတဲ့ကြားထဲ ကိုယ်က ထူးပြီး ခက်ခဲနေတာတော့ မဟုတ်ဘူးပေါ့.....ပတ်ဝန်းကျင်လိုက်ကြီး ခက်ခဲကြပ်တည်းနေကြတာ....အစစ အရာရာပေါ့လေ... ကိုယ်လည်း စိတ်ထဲ အဆင်ပြေမနေဘူး.... နေရတာလည်း လဟုတာ၊ မုဒုတာ ဖြစ်မနေဘူး... အရင်ကလို စိတ်ထဲရှိသမျှ ရေးချနိုင်တဲ့ blog ခေတ်ကို ပြန်လွမ်းလို့ ပြန်လာခဲ့တယ် ဆိုပါေတာ့.... မနေ့...အဲ...ဟို တနေ့လောက်က စပြီး Netflix က ကိုးရီးယားဇာတ်လမ်းတွဲ တခု ကြည့်ဖြစ်တယ်.... ပုံမှန်ဆို တညထဲနဲ့ အကုန်ကြည့်တတ်ပေမဲ့...အဲဒီ့ကားလေးကိုတော့ နားနားပြီး ကြည့်ရတယ်... ပြောရမယ်ဆိုရင် စိတ်ကို ဘယ်နားထားရမှန်းမသိလို့ အချိန်ဖြုန်းနေတဲ့ သဘောပါပဲ... ကိုယ်က ငယ်ငယ်ကတည်းက တက္ကသိုလ်ဘုန်းနိုင် ရဲ့ စာအုပ်တွေဖတ်ပြီး စိတ်ပညာကို  စိတ်ဝင်စားလို့ တက္ကသိုလ်ဝင်ခွင့်တင်တော့ ကိုယ်တိုင်မတင်လိုက်ရဘူး...ဖေဖေပဲ တင်ပေးတာထင်ရဲ့... ပထမ၊ ဒုတိယ၊ တတိယ ဦးစားပေးတွေက သိတဲ့အတိုင်း ဆေး၊ စက်မှုု အီကို၊ ပြီးရင် စိတ်ပညာ လို့ လျှောက်ထားဖြစ်ခဲ့တယ်... အခု အမှတ်တမဲ့ ကြည့်မိတဲ့ ကိုရီးယားကားလေးက တက္ကသိုလ်ဆေးရုံတခု ရဲ့ စိတ်ကျန်းမာရေး unit တခုက သူနာပြုဆရာမလေးကို အခြေခံတဲ့ ဇာတ်လမ်

ဥယ်ာဥ္ေတာ္ထဲက သရက္သီး ငတက္ျပား ..အပိုင္း (၂) (K-မမ ေရးသည္)

တဲြလဲရယ္ ေနပါဦး.. (ပံုေလးကို ဒီကယူပါသည္) “ ဟိတ္ေကာင္ .... မင္းထမီကို ခါးေတာင္းက်ဳိက္လိုက္.. ..ဒီထိုင္ခံုကို ငါ နံရံမွီထားေပးမယ္။ ထိုင္ခံုေဘာင္ကေန ေနာက္မွီတန္းေပၚကိုလွမ္း။ လက္ႏွစ္ဖက္က အဲဒီ သံဇကာကိုဆြဲ။ ဟိတ္ေကာင္ ..... မွန္ေစာင္းနဲ႔ လြတ္တဲ့ေနရာကို ေျပာတာ။ မင္းလက္ေတာ့ မွန္ရွေတာ့မွာပဲ။ ေအး.... ဟုတ္ၿပီ အဲဒီလို ခဏခိုထား။ င ါဒီျပတင္းေပါက္ကို ၿမဲၿမဲကိုင္ထားမယ္။ ညာေျခေထာက္က ျပတင္းေပါက္ေဘာင္ေပၚကို လွမ္းနင္း။ နင္း .....ရဲရဲသာနင္း။ ျပဳတ္က်ရံုအျပင္ ဘာမွမျဖစ္ဘူး။ ဘယ္ေျခေထာက္က တလွမ္းတက္။ ေအး .... ညာေျခေထာက္က ေခါင္းမိုးေပၚခ်။ ညာလက္က ေခါင္ခ်ဳပ္သစ္ကိုဆြဲ။ ဘယ္ေျခကိုပါ တခါတည္း ေခါင္းမိုးေပၚခ်။ ေအး.... ဟုတ္ၿပီ။ ေရာ့ .....ဝါးလံုး။ ဟိတ္ဟိတ္..... အဲဒီအလယ္ေလာက္မွာပဲေန။ ဆက္မဆင္းနဲ႔။ ေတာ္ၾကာ ေခါင္းမိုးေပၚက ျပဳတ္က်ေနလို႔ ေက်ာ္မေကာင္း ၾကားမေကာင္းေတြ ျဖစ္ေနအံုးမယ္။ ဟူး …… နင့္ကိုေျပာရတာ ေမာလိုက္တာ။” ဒုန္း .. ဒုန္း .. ဒ ေရာ … ဘုတ္။ ( ဒုန္း = သရက္သီး ေခါင္မိုးေပၚသို႔ ပထမက်သံ၊ ဒုန္း = ေနာက္တဆင့္ခုန္သံ၊ ဒ ေရာ = သရက္သီး သြပ္ျပားေပၚလိမ့္သံ။ ဘုတ္ = သရက္သီးေျမႀကီးေပၚက်သံ ) “ ဟာ .... ဟိတ္ေကာင္ .... ေခါင္းမိုးနဲ႔ လြတ

မမာက်န္းသူမ်ားအေၾကာင္း။

  ကားေတြ မီးပြိဳင့္မိေနတုန္း လမ္းေဘးမွာ အေပါစား  စကတ္တုိ ညစ္ထပ္ထပ္ေလးနဲ႔ ေမာ္ဒယ္ေလးတစ္ေယာက္လုိ လမ္းေလွ်ာက္သြားတဲ့ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္... တခုခု လဲြေနသလားလုိ႔....ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္မိလုိ္က္ပါတယ္.... စိတ္မေကာင္းစရာ...ဆံပင္ျဖဴျဖဴ အေရေတြတြန္႔လို႔...သူ႔ပံုစံကေတာ႔ တကယ့္ကို ေမာ္ဒယ္ေလးတစ္ေယာက္ cat  walk ေလွ်ာက္သလို  confidence အျပည့္နဲ႔..... ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ့ ေနပူက်ဲက်ဲထဲမွာ အထပ္ထပ္ ထပ္ထားေသာ အ၀တ္အစားမ်ားက ရာသီစံု အ၀တ္စံု...၀က္၀ံႀကီး တစ္ေကာင္စာေလာက္ ျဖစ္လာတဲ႔  အ၀တ္ထုပ္ၾကားက ခပ္ပိန္ပိန္္ကိုယ္လံုးနဲ႔.... သည္ၾကားထဲ သယ္လာတဲ႔ ဘူးစုတ္ ခြက္စုတ္ ပုလင္းစုတ္ေတြနဲ႔ ကိုယ္႔ကိုယ္ေတာင္ မလဲျပိဳေအာင္ အနုိင္နုိင္ထိန္းရင္မနုိင္.... သူ႔ၾကည္႔ၿပီး ကိုယ္ေတာင္ စိတ္အုိက္ေနာက္ရႈပ္သြားမိရဲ႕။   ဓာတ္ဆီဆုိ္င္မွာ ဆီလာထည္႔တုိင္း  လမ္းလယ္ေခါင္က  ကြန္ကရစ္တံုးေတြကို သူမရဲ႕ ၾကယ္ျမင္လျမင္ နန္းေတာ္ထဲက  အေဆာင္ေတာ္လုိ  သေဘာထား။ အ၀တ္ပိုင္းေလးခင္းလို႔...သူ႔ဆီမွာ  ပလပ္စတစ္ ျခင္းေတာင္းတစ္လံုးေတာ့ ျမင္တယ္.. တခါတေလလည္း ေခါင္းၿမီးၿခံဳၿပီး..ေစာေစာစီးစီး အိပ္တတ္တယ္..သိပ္ခ်မ္းတဲ႔ ရာသီမ်ိဳးေတြမွာေတာင္  သူ ဒီလုိပဲ..စိတ္ခ်လက္ခ် လံုျခံဳစြာ အိ