Skip to main content

သဇင္ အမွတ္တရမ်ား....ကိုယ္နွင့္ လွဧကရီ (၁) (ေရးသားသူ..K- မမ)

ကိုယ္ ႏွင့္ လွဧကရီ

သိဂႌေရ ေရးမကုန္ေျပာမကုန္ႏွိင္တဲ့ သဇင္အမွတ္တရအမ်ားႀကီးထဲ ကတစ္ခုေပါ့။

မစႏၵာရဲ႕ “ဂ်ီေဟာသူ” လိုပဲ စာသင္ႏွစ္ ေလးႏွစ္တာက်င္လည္ခဲ့တဲ့ သဇင္ေဆာင္ ရဲ႕ ညိဳေထြးတို႔ ခင္ခ်ိဳတို႔ အေၾကာင္းဖတ္ခ်င္သူ တစ္ေယာက္ပါ။ ဒါန႔ဲ နင့္ Blog မွာ “ဂ်ီေဟာသူ” ကိုတင္တဲ့ေန႔ နင့္ “C Box” မွာ သဇင္သူ ဆိုၿပီးေရးဖို႔လာေအာ္ခဲ့တာပါ။ တကယ္ေတာ့ ဖတ္ဖို႔ပဲ ဆႏၵရွိသူပါ။ ေရးဖို႔ဆိုတာ ဘယ္တုန္းကမွ မေတြးခဲ့ဘူးေလ။ အခုေတာ့ စူဠလိပ္ ေရထဲလႊတ္လိုက္သလို ဆိုတဲ့ကိန္းျဖစ္ေနပါၿပီ။ တိတ္တိတ္ေလး မဝံ့မရဲလြမ္းခဲ့ရတဲ့ သဇင္ကို ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က် အတိုးခ်လြမ္းခြင့္ေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးကမၻာပါ။ 
 
၁။ လွဧကရီ ႏွင့္ အတိုစိုးတူ
ဟိုတုန္းက စက္မႈတကၠသိုလ္ဟာ ျမန္မာတျပည္လံုးမွာမွ တစ္ခုတည္းတာရွိခဲ့တာေလ။ အနယ္နယ္အရပ္ရပ္က ရန္ကုန္စာစစ္ဌာနမွ ဝင္ေျဖသူကလြဲရင္ စက္မႈတကၠသိုလ္တက္ခြင့္ရသူ အားလံုး အေဆာင္ေနခြင့္ရၾကတာပါ။ ဝင္ခြင့္ရသူရဲ႕ ၁၅ % ရွိတဲ့ နယ္ေက်ာင္းသူေတြ သဇင့္ရင္ခြင္မွာ ခိုလံႈခြင့္ ရခဲ့ၾကတာေလ။ ျမန္မာျပည္ထဲကဆိုေပမယ့္ တူသေယာင္နဲ႔ မတူတဲ့ ေလယူေလသိမ္း၊ ဓေလ့စရိုက္၊ အေခၚအေဝၚေတြ အနည္းငယ္စီ ကြဲျပားၾကပါတယ္။ ရွမ္းမေလးေတြက ရွမ္းသံေလးဝဲလို ၊ ကခ်င္မေလးေတြက ကခ်င္သံေလးဝဲ၊ ထားဝယ္မေလးေတြက ထားဝယ္ေလသံေပါ့။ တိုင္းရင္းသူေတြမို႔ ဝဲတယ္မထင္ပါနဲ႔ ဗမာေတြလဲ တနယ္နဲ႔တနယ္ မတူကြဲျပားၾကတာပါ။ 
 
ေတာင္ငူ၊ ျဖဴး တေၾကာက “ခ်” န႔ဲ “ရွ” ေရာေျပာၾကတာပါ။ ခ်စ္တယ္ဆိုရင္ ရွစ္တယ္ေပါ့”။ (မပူပါနဲ႔ ေနာက္ဆံုးေတာ့ သူတို႔ ရွစ္တာကို လိုလိုရွင္ရွင္(ခ်င္ခ်င္) ခ်ိ(ရွိ)သူေတြ ခ်ိ(ရွိ)သြားၾကပါတယ္။) ေရစႀကိဳ ေတာင္သာဘက္ကေတာ့ “-ြန္” နဲ႔ “-ြင္” မွားေျပာၾကတာပါ။“ခြန္ႏွစ္ (- Seven) ” ကို ခြင္ႏွစ္၊ ခုနွစ္=ခြန္နွစ္ (ေရးေတာ့အမွန္  ဖတ္ေတာ့အသံ)တြန္းတြန္းတိုက္တိုက္ ဆိုရင္ေတာ့ တြင္းတြင္းတိုက္တိုက္ေပါ့။ ေက်ာက္ပန္းေတာင္းဘက္ကေတ့ာ “မႀကိဳက္ဘူး” ဆိုရင္ “လႊတ္မုန္းတာ”၊ “သနားတာ”ဆို “အားနာတာ” လို႔ေျပာပါတယ္။ ေရဦး၊ ခင္ဦး၊ မံုရြာ ကေတာ့ “မီးပူ” ကို “မီးေႂကြ”၊ “မီးပူတိုက္မယ္” ကို “မီးေႂကြထိုးမယ္”၊ “ေရပံုး”ကို ေခ်ာင္”။ ပခုကၠဴလို႔ ထင္ပါတယ္ “ေရပံုး”ကို “ဘာလီဂ်ိဳက္” တဲ့။
အဟီး ငါလား။ ဗမာပါပဲ။ သို႔ေပသိ “တဝန္းပူေရ- တ” န႔ဲ “သေရ-သ” တသံထဲထြက္တာ။ “ခ်” န႔ဲ “ရွ” ဆိုရင္တခ်ဳိ႕ အသံုးေတြ ကို “ခ်” နဲ႔လား၊ ရွ” နဲ႔လား မသိတာ။ (ျဖဴး၊ ေတာင္ငူသူေတြလိုေတာ့ မဟုတ္ပါ။ ခ်စ္တာ ကို ခ်စ္တာမွန္း သိပါ၏။ သို႔ေသာ္ ……) ၁၀ တန္းအမွတ္စာရင္းမွာ ျမန္မာစာမွတ္ ၄၄ နဲ႔ RIT ဝင္လာတာ။ အမွတ္ ၂၀ ေပးတဲ့ လိုတိုရွင္းကို အၿမဲ ဘဲဥ မကြဲခဲ့တာ ေတြဟာ အခု သဇင္ေဆာင္ရဲ႕ မွန္နန္းရာဇဝင္ႀကီးကို ေရးဖို႔ အေၾကာင္းဖန္လာခဲ့တာေပါ့၊ ဟင္ ဆိုင္ဘူးလား၊ ေလရွည္တတ္လို႔ ဆိုင္တယ္မွတ္လို႔။ ” 

ရွမ္းျပည္မွာေမြး ရွမ္းျပည္မွာႀကီး၊ ၁၀-တန္းကို ပဲႏြယ္ကုန္းက ေအာင္တဲ့ ငါ စကားမပီတာ စကားဝဲတဲတ ဲျဖစ္ေနတာေတြဟာ အုတ္ေရာေရာ ေက်ာက္ေရာေရာ ျဖစ္သြားတာေပါ့။ စကားမပီလို႔ ဆိုၿပီး ဒီအတိုင္းမေနပါဘူး။ အက်ဳိးေဆာ့ အကန္းေမာ့ ဆိုသလိုပဲ သဇင္ လွဧကရီ ေတာင္ငူသူကို “ရွစ္ပါတယ္” လို႔ သြားသြားစ သလို သူ႔ရဲ႕ Icon ျဖစ္တဲ့ “ ခ်က္ပါတယ္ေဟ့” လို႔ သူဟန္တိုင္းေလး လုပ္ၿပီး သြားစလိုက္ေပါ့။ ( ငါတခုခု မွားရင္ (မွားတာမဟုတ္ပါ။ တမင္လုပ္တာပါ) သူက သြားေလးေစ့ရယ္ၿပီး “ ခ်က္ပါတယ္ေဟ့” လို႔ေျပာေျပာတတ္လို႔။
 
ေရစႀကိဳသူ အၫိဳ့နဲ႔ ေတာင္သာသူ မရီျမင့္ တို႔ကိုေတာ့ “ခြင္ႏွစ္နာရီ ထိုးေတာ့မယ္” တို႔ လြမ္းလြင္းလို႔ လာလည္တာ” တို႔ “တံခါးေလးနဲနဲတြင္းထားေပးပါ” လို႔ အမ်ဳိးမ်ဳိး သြားသြားစေနတာပါ။  
တရက္မွာ လွဧကရီ တို႔အခန္းမွာ လူစုၾကရင္း ရုပ္ရွင္မင္းသား မင္းသမီးေတြဘက္ ေရာက္သြားတယ္။ ဘယ္မင္းသား ၾကိဳက္တယ္၊ ဘယ္မင္းသမီးကို ၾကိဳက္တယ္ေပါ့။ အသီးသီး ေျပာၾကၿပီးေတာ့ ငါကိုေမ့သြားမယ္ထင္တာ မေမ့ၾကပဲ ေမးၾကတာေလ။ အလွည့္က် မႏြဲ႕စတမ္း ဆိုေပမယ့္ ငါ ဘယ္မင္းသား၊ ဘယ္မင္းသမီးကိုမွ  ၾကိဳက္လွတယ္မရွိ။ ေနာက္ပြဲကလဲ ေအးေနေတာ့ ေရဦးသူ TMG ခ်ိတ္ထားတ႔ဲ ျပကၡဒိန္က မင္းသားစိုးသူကိုၾကည့္ၿပီး “ဒို႔ကေတာ့ အတိုစိုးတူမွ အတိုစိုးတူ” ပဲ လို႔ဆိုလိုက္တာနဲ႔ တၿပိဳင္နက္ထဲ ပြဲက စိုစိုေျပေျပျပန္ျဖစ္သြားပါေတာ့တယ္။ 
 
ဒီထဲက လွဧကရီေလးက ဟင္းဟင္းဟင္း အတိုစိုးတူ တဲ့ ဆိုၿပီး သြားေလးေစ့ ရယ္ေနပါေတာ့တယ္။ တကယ္ေတာ့ လွဧကရီေလးေရ မင္းေလးေပ်ာ္ပါေစေတာ့ရယ္လို႔ ကိုယ္ေပ်ာ္ေတာ္ဆက္ခဲ့တာပါကြယ္။ အတိုနဲ႔ အကိုေတာ့ ကိုယ္ပီပီသသ ေျပာတတ္ပါတယ္။ ( မယံုၾကည္လွ်င္ အစမ္းသပ္ခံႏိူင္ပါေၾကာင္း။) ဘာပဲေျပာေျပာ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက မင္းေလးေပ်ာ္ေနခဲ့တယ္ဆို ကိုယ္ “ေပါ” ရ က်ဳိးနပ္ပါတယ္။ မင္းေပ်ာ္မယ္ဆို ကိုယ္ “ေပါတာ” လုပ္ပါ့မယ္ လွဧကရီ။

(၂၄ ႏွစ္တိုင္ၾကာခဲ့ေပမယ့္ ငါရဲ႕ ျပက္လံုးေလးကို မေမ့မေလ်ာ့ Comment မွာ လာေရာက္ အစေဖာ္ေပးသူ သူငယ္ခ်င္း Blogger သင္းႏြယ္ဇင္ ကိုရည္ရြယ္ပါသည္။ ()() ေမွ်ာ္
   
(သည္ေနရာမွစ၍ tg အနည္းငယ္ နွမ္း၀င္ျဖဴးပါသည္)
မမေရ.. ငါက ဘိတ္သူ နဲ႔ ေပါင္းေနေတာ့ သူ႔ေလသံေတြကို နားလည္ေအာင္ မနည္းလုပ္ခဲ႔ရတာေလ...။ ဘိတ္ကေန  ဆယ္တန္းနွစ္မွ လသာ၂မွာ လာတက္ခဲ႔ေပမယ့္ သူက ဘိတ္သူ စစ္စစ္ပါ။ ေမသန္းနုတို႔ ၀ဲတာထက္  ပို၀ဲတဲ႔  ဘိတ္သူေလ..။ အကုန္ေတာ့ မမွတ္မိေတာ့ဘူး။ တခါ သူတုိ႔ ဘိတ္သား ငါတုိ႔ေက်ာင္းက သူ႔ သူငယ္ခ်င္းကို  ေျပာတာေလ.. ဒီေကာင္က မ်က္ခြက္မာတယ္တဲ႔။ ငါတုိ႔မွာ  မ်က္ခြက္မာတယ္ဆုိေတာ့ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း ခပ္ရုိင္းရိုင္း မ်က္နွာထား  တည္တည္တင္းတင္း ေအာက္ေမ႔ေနတာ... ေတြ.ေတာ့ စပ္ၿဖီးၿဖီးနဲ႔... ဒါနဲ႔ နင္  ေျပာေတာ့ မ်က္ခြက္မာတယ္ဆို.. ခုက်ေတာ့.. ဆုိေတာ့မွ...  သူကျပန္ရွင္းျပတယ္။  မ်က္ခြက္မာတယ္ဆုိတာ မ်က္နွာေျပာင္တာကို ေျပာတာဆိုပဲ...

ဟုိတေလာကေတာင္ သူနဲ႔  ငါတို႔ေတြ႔ေတာ့ စီးပြားေရးအေၾကာင္း ေျပာရင္းဆုိရင္း သူက  ေၾကးျပားေတြ ခ်က္ခ်င္းေပးရတယ္ ဆိုလို႔ KN က နားမလည္လို႔ ငါ့လွမ္းၾကည့္တယ္။ ငါက ၾကား၀င္  ဘာသာျပန္ေပးလုိက္ရေသးတယ္.. ေၾကးျပားေတြ ခ်က္ခ်င္း ေပးရတယ္ဆုိတာ.. cash down  ရွင္းရတယ္လို႔ ေျပာတာလို႔...။

မမ အပိုင္း နွစ္၊သံုး က တုိ႔ သဇင္ကြန္းနဲ႔ ပတ္သက္တာေတြေပါ့..  ၾကည့္က်က္လုပ္ဦးေနာ္... တုိ႔ သဇင္ကြန္း ျပႆနာတက္ေအာင္ေတာ့ မဖြလုိက္နဲ႔ဦးေနာ္..  သူ႔ Lucky Strike  မင္းသားက ေၾကာက္စရာႀကီး.... 8-O)

မမ ရယ္.. ခ်စ္ ကို ပီတယ္ဆုိတာကိုေတာ့ ယံုခ်င္ပါတယ္.. ဒါေပမယ့္   -်ပင္႔ နဲ႔ ျ -ရစ္ ေရာေနတာလည္း ျဖစ္နုိင္ပါေသးတယ္။ နင္႔စာေတြ သူမ်ားေတြ ေခ်ာေခ်ာခ်ဴခ်ဴ ဖတ္လုိ႔ရေအာင္ ျပင္လုိက္ရသာ.. ပီပီတတ ေျပာသတ္ေပလုိ႔ပဲ...။ အဲ..ေနာက္သာေနာ္... ဆက္တာေရးပါ..)

Comments

သက္ေဝ said…
တိတြားၿပီ...
တိတြားၿပီ...
တူတို ့ ဘာေတြေျပာေနၾကတလဲ ရႈိတာ တိတြားၿပီ...
သဇင္ကြန္း ႐ႈိတာလဲ တိတြားၿပီ...
ခနေနရင္ တူ ့ကို တြားစလိုက္အံုးမယ္...
Sonata Cantata said…
၂, ၃ ကိုေမွ်ာ္ေနပါတယ္
ေဟ့ေဟ့ ..၂ နဲ့ ၃ က ဘာေရးမွာတုံး ???
PAUK said…
မီးေၾကြဆိုလို႔..
က်ေနာ္လဲ မီးေၾကြပဲေျပာက်င့္ရွိတယ္..
(ေမျမိဳ႔မွာ အညာကလူေတြလဲမ်ားတယ္)
ဆက္လက္အားေပးေနပါတယ္..
Anonymous said…
ဟီး..ဟီး..ဟီး...
သဇင္ကြန္းဆိုလို႔ နတ္ကြန္းမွတ္တာ.. ဘယ္ဟုတ္မတုန္း။ းD

အဟီး.. အန္တီသင္းႏြယ္ဇင္ကေတာ႔ အူလွိမ္႔ေနေအာင္ရီေနမလားပဲ။။ းP

အေခၚအေ၀ၚေတြအဲ႔လိုကြဲၾကတာ ဟုတ္တယ္။ UFL မွာတက္တုန္းကလည္း နယ္ကမိန္းကေလးေတြ ရန္ကုန္မွာအေဆာင္ေနရင္း ေက်ာင္းတက္ၾကတာ.. သူတို႔လည္း ေဒသအစံုကဆိုေတာ႔ စကားဘာ၀ဲသလဲမေမးနဲ႔။ သားသားကေတာ႔ ထိပ္ဆံုးကကို စတာ။ စ တိုင္း၊ စ တိုင္း စိတ္ဆိုးတာေတာင္မတူဘူးဗ်ိဳ႕.. ေဒသအလိုက္ကြဲေသးတာ.. းD

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ရီလိုက္ရတယ္၊ မွတ္သားလိုက္ရတယ္.. ဖတ္လို႔ေကာင္းတယ္ေနာ္.. ဆက္တာေရး.. ေညွာ္ေနမယ္.. အဲ.. ေမွ်ာ္ေနမယ္။ း)
မီယာ said…
မနဲလုိက္ဖတ္ယူရတယ္။ စကားေျပာတာကို နားလည္ဖုိ႔ ဆုိပုိခက္မယ္ထင္တယ္ေနာ္။ သဇင္အေၾကာင္း ဆက္ေရးပါဦး။
ဇနိ said…
ပခုကၠဴဖက္က ေခၚတာက ဘာလီဂ်ိဳက္ ကို ဘာလီဂ်ိဳင့္ ထင္တယ္ အမ...
ခြင္ကို မပိီိလို႔ spoon ကို ျမန္မာလို အသံထြက္ေတာ့လည္း ပခုကၠဴသားက စပြင္းတဲ့..
း)
ဆက္ေရးပါဗ်ိဳ႕...
ThuHninSee said…
အိမ္ကတစ္ေယာက္က မြန္လူမ်ိဳးေပမယ္႔ ဘိတ္မွာႀကီးတာဆိုေတာ႔
မြန္သံနဲ႔ ဘိတ္ေလသံေပါင္းတဲ႔ စကားေတြျဖစ္ေနတယ္။
သူေျပာတာေတြထဲမွာ ေရခြက္(ေရေခြး)၊ၾကက္ဥ (ေၾကးဥ)အဲလို ၾကားမိတယ္။
ပုဆိုးတစ္လုံးထုတ္ေပးပါ ဆိုတာမ်ိဳးလဲ ရိွေသးတယ္။

Popular posts from this blog

၁၁၂၇

ဘဝမှာ အခက်ခဲဆုံး အချိန်တွေကို ကျော်ဖြတ်နေရသလိုပါပဲ.... အားလုံးက ခက်ခဲနေကြတဲ့ကြားထဲ ကိုယ်က ထူးပြီး ခက်ခဲနေတာတော့ မဟုတ်ဘူးပေါ့.....ပတ်ဝန်းကျင်လိုက်ကြီး ခက်ခဲကြပ်တည်းနေကြတာ....အစစ အရာရာပေါ့လေ... ကိုယ်လည်း စိတ်ထဲ အဆင်ပြေမနေဘူး.... နေရတာလည်း လဟုတာ၊ မုဒုတာ ဖြစ်မနေဘူး... အရင်ကလို စိတ်ထဲရှိသမျှ ရေးချနိုင်တဲ့ blog ခေတ်ကို ပြန်လွမ်းလို့ ပြန်လာခဲ့တယ် ဆိုပါေတာ့.... မနေ့...အဲ...ဟို တနေ့လောက်က စပြီး Netflix က ကိုးရီးယားဇာတ်လမ်းတွဲ တခု ကြည့်ဖြစ်တယ်.... ပုံမှန်ဆို တညထဲနဲ့ အကုန်ကြည့်တတ်ပေမဲ့...အဲဒီ့ကားလေးကိုတော့ နားနားပြီး ကြည့်ရတယ်... ပြောရမယ်ဆိုရင် စိတ်ကို ဘယ်နားထားရမှန်းမသိလို့ အချိန်ဖြုန်းနေတဲ့ သဘောပါပဲ... ကိုယ်က ငယ်ငယ်ကတည်းက တက္ကသိုလ်ဘုန်းနိုင် ရဲ့ စာအုပ်တွေဖတ်ပြီး စိတ်ပညာကို  စိတ်ဝင်စားလို့ တက္ကသိုလ်ဝင်ခွင့်တင်တော့ ကိုယ်တိုင်မတင်လိုက်ရဘူး...ဖေဖေပဲ တင်ပေးတာထင်ရဲ့... ပထမ၊ ဒုတိယ၊ တတိယ ဦးစားပေးတွေက သိတဲ့အတိုင်း ဆေး၊ စက်မှုု အီကို၊ ပြီးရင် စိတ်ပညာ လို့ လျှောက်ထားဖြစ်ခဲ့တယ်... အခု အမှတ်တမဲ့ ကြည့်မိတဲ့ ကိုရီးယားကားလေးက တက္ကသိုလ်ဆေးရုံတခု ရဲ့ စိတ်ကျန်းမာရေး unit တခုက သူနာပြုဆရာမလေးကို အခြေခံတဲ့ ဇာတ်လမ်

ဥယ်ာဥ္ေတာ္ထဲက သရက္သီး ငတက္ျပား ..အပိုင္း (၂) (K-မမ ေရးသည္)

တဲြလဲရယ္ ေနပါဦး.. (ပံုေလးကို ဒီကယူပါသည္) “ ဟိတ္ေကာင္ .... မင္းထမီကို ခါးေတာင္းက်ဳိက္လိုက္.. ..ဒီထိုင္ခံုကို ငါ နံရံမွီထားေပးမယ္။ ထိုင္ခံုေဘာင္ကေန ေနာက္မွီတန္းေပၚကိုလွမ္း။ လက္ႏွစ္ဖက္က အဲဒီ သံဇကာကိုဆြဲ။ ဟိတ္ေကာင္ ..... မွန္ေစာင္းနဲ႔ လြတ္တဲ့ေနရာကို ေျပာတာ။ မင္းလက္ေတာ့ မွန္ရွေတာ့မွာပဲ။ ေအး.... ဟုတ္ၿပီ အဲဒီလို ခဏခိုထား။ င ါဒီျပတင္းေပါက္ကို ၿမဲၿမဲကိုင္ထားမယ္။ ညာေျခေထာက္က ျပတင္းေပါက္ေဘာင္ေပၚကို လွမ္းနင္း။ နင္း .....ရဲရဲသာနင္း။ ျပဳတ္က်ရံုအျပင္ ဘာမွမျဖစ္ဘူး။ ဘယ္ေျခေထာက္က တလွမ္းတက္။ ေအး .... ညာေျခေထာက္က ေခါင္းမိုးေပၚခ်။ ညာလက္က ေခါင္ခ်ဳပ္သစ္ကိုဆြဲ။ ဘယ္ေျခကိုပါ တခါတည္း ေခါင္းမိုးေပၚခ်။ ေအး.... ဟုတ္ၿပီ။ ေရာ့ .....ဝါးလံုး။ ဟိတ္ဟိတ္..... အဲဒီအလယ္ေလာက္မွာပဲေန။ ဆက္မဆင္းနဲ႔။ ေတာ္ၾကာ ေခါင္းမိုးေပၚက ျပဳတ္က်ေနလို႔ ေက်ာ္မေကာင္း ၾကားမေကာင္းေတြ ျဖစ္ေနအံုးမယ္။ ဟူး …… နင့္ကိုေျပာရတာ ေမာလိုက္တာ။” ဒုန္း .. ဒုန္း .. ဒ ေရာ … ဘုတ္။ ( ဒုန္း = သရက္သီး ေခါင္မိုးေပၚသို႔ ပထမက်သံ၊ ဒုန္း = ေနာက္တဆင့္ခုန္သံ၊ ဒ ေရာ = သရက္သီး သြပ္ျပားေပၚလိမ့္သံ။ ဘုတ္ = သရက္သီးေျမႀကီးေပၚက်သံ ) “ ဟာ .... ဟိတ္ေကာင္ .... ေခါင္းမိုးနဲ႔ လြတ

မမာက်န္းသူမ်ားအေၾကာင္း။

  ကားေတြ မီးပြိဳင့္မိေနတုန္း လမ္းေဘးမွာ အေပါစား  စကတ္တုိ ညစ္ထပ္ထပ္ေလးနဲ႔ ေမာ္ဒယ္ေလးတစ္ေယာက္လုိ လမ္းေလွ်ာက္သြားတဲ့ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္... တခုခု လဲြေနသလားလုိ႔....ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္မိလုိ္က္ပါတယ္.... စိတ္မေကာင္းစရာ...ဆံပင္ျဖဴျဖဴ အေရေတြတြန္႔လို႔...သူ႔ပံုစံကေတာ႔ တကယ့္ကို ေမာ္ဒယ္ေလးတစ္ေယာက္ cat  walk ေလွ်ာက္သလို  confidence အျပည့္နဲ႔..... ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ့ ေနပူက်ဲက်ဲထဲမွာ အထပ္ထပ္ ထပ္ထားေသာ အ၀တ္အစားမ်ားက ရာသီစံု အ၀တ္စံု...၀က္၀ံႀကီး တစ္ေကာင္စာေလာက္ ျဖစ္လာတဲ႔  အ၀တ္ထုပ္ၾကားက ခပ္ပိန္ပိန္္ကိုယ္လံုးနဲ႔.... သည္ၾကားထဲ သယ္လာတဲ႔ ဘူးစုတ္ ခြက္စုတ္ ပုလင္းစုတ္ေတြနဲ႔ ကိုယ္႔ကိုယ္ေတာင္ မလဲျပိဳေအာင္ အနုိင္နုိင္ထိန္းရင္မနုိင္.... သူ႔ၾကည္႔ၿပီး ကိုယ္ေတာင္ စိတ္အုိက္ေနာက္ရႈပ္သြားမိရဲ႕။   ဓာတ္ဆီဆုိ္င္မွာ ဆီလာထည္႔တုိင္း  လမ္းလယ္ေခါင္က  ကြန္ကရစ္တံုးေတြကို သူမရဲ႕ ၾကယ္ျမင္လျမင္ နန္းေတာ္ထဲက  အေဆာင္ေတာ္လုိ  သေဘာထား။ အ၀တ္ပိုင္းေလးခင္းလို႔...သူ႔ဆီမွာ  ပလပ္စတစ္ ျခင္းေတာင္းတစ္လံုးေတာ့ ျမင္တယ္.. တခါတေလလည္း ေခါင္းၿမီးၿခံဳၿပီး..ေစာေစာစီးစီး အိပ္တတ္တယ္..သိပ္ခ်မ္းတဲ႔ ရာသီမ်ိဳးေတြမွာေတာင္  သူ ဒီလုိပဲ..စိတ္ခ်လက္ခ် လံုျခံဳစြာ အိ