Skip to main content

ဥယ်ာဥ္ေတာ္ထဲက သရက္သီး ငတက္ျပား ..အပိုင္း (၂) (K-မမ ေရးသည္)


ဟိတ္ေကာင္ .... မင္းထမီကို ခါးေတာင္းက်ဳိက္လိုက္....ဒီထိုင္ခံုကို ငါ နံရံမွီထားေပးမယ္။ ထိုင္ခံုေဘာင္ကေန ေနာက္မွီတန္းေပၚကိုလွမ္း။ လက္ႏွစ္ဖက္က အဲဒီ သံဇကာကိုဆြဲ။ ဟိတ္ေကာင္ ..... မွန္ေစာင္းနဲ႔ လြတ္တဲ့ေနရာကို ေျပာတာ။ မင္းလက္ေတာ့ မွန္ရွေတာ့မွာပဲ။ ေအး.... ဟုတ္ၿပီ အဲဒီလို ခဏခိုထား။ င ါဒီျပတင္းေပါက္ကို ၿမဲၿမဲကိုင္ထားမယ္။ ညာေျခေထာက္က ျပတင္းေပါက္ေဘာင္ေပၚကို လွမ္းနင္း။ နင္း .....ရဲရဲသာနင္း။ ျပဳတ္က်ရံုအျပင္ ဘာမွမျဖစ္ဘူး။ ဘယ္ေျခေထာက္က တလွမ္းတက္။

ေအး .... ညာေျခေထာက္က ေခါင္းမိုးေပၚခ်။ ညာလက္က ေခါင္ခ်ဳပ္သစ္ကိုဆြဲ။ ဘယ္ေျခကိုပါ တခါတည္း ေခါင္းမိုးေပၚခ်။ ေအး.... ဟုတ္ၿပီ။ ေရာ့ .....ဝါးလံုး။ ဟိတ္ဟိတ္..... အဲဒီအလယ္ေလာက္မွာပဲေန။ ဆက္မဆင္းနဲ႔။ ေတာ္ၾကာ ေခါင္းမိုးေပၚက ျပဳတ္က်ေနလို႔ ေက်ာ္မေကာင္း ၾကားမေကာင္းေတြ ျဖစ္ေနအံုးမယ္။ ဟူး …… နင့္ကိုေျပာရတာ ေမာလိုက္တာ။”

ဒုန္း.. ဒုန္း.. ဒ ေရာ … ဘုတ္။
(ဒုန္း =သရက္သီး ေခါင္မိုးေပၚသို႔ ပထမက်သံ၊ ဒုန္း= ေနာက္တဆင့္ခုန္သံ၊ ဒ ေရာ= သရက္သီး သြပ္ျပားေပၚလိမ့္သံ။ ဘုတ္= သရက္သီးေျမႀကီးေပၚက်သံ)


ဟာ .... ဟိတ္ေကာင္ .... ေခါင္းမိုးနဲ႔ လြတ္ေအာင္ ရိုက္ဟ။ အဖြားၾကားေတ့ာမွာပဲ။”

ရဘူးဟ။ ေခါင္းမိုးနဲ႔ လြတ္တဲ့ အသီးက ဝါးလံုးမမွီဘူး။”

ဒုန္း.. ဒုန္း.. ဒ ေရာ … ဘုတ္။

ဘယ္တတ္ႏူိင္မလဲေလ။ ဟိတ္ေကာင္..... ျမန္ျမန္..... ဆယ္ႏွစ္နာရီ ထိုးေတာ့မယ္။ ေတာ္ေနၾကာ မမေဝ ထမင္းစားျပန္လာရင္ လာေတာ့မွာ”


ဒုန္း.. ဒုန္း.. ဒ ေရာ … ဘုတ္...

ဘယ္ႏွစ္လံုးရၿပီလဲ။ အပင္မွာ အမ်ားႀကီးရွိေသးတယ္။”

ဟိတ္ေကာင္ .... ေလာဘမႀကီးနဲ႔ သရက္္သီးဆိုတဲ့ အမ်ိဳးဟာ တခုခုန႔ဲထိမိရင္ အျမန္စားမွ ..... ဒါမွမဟုတ္ မမွည့္ပဲ ပုပ္သြားေရာ။ ဗဟုသုတက ငါ့ေျခဖ်ားေတာင္ မမွီဘူး။” (ထည့္ဟ ဒီလို အခြင့္ေရးဆိုတာ ရခဲပါဘိ။)


ဒုန္း.. ဒုန္း.. ဒ ေရာ … ဘုတ္

ဟိတ္ေကာင္ ဆင္းေတာ့။ ဆင္းေတာ့ပါဟ။ ဟာ....မင္း … မင္းထမီ ခါးေတာင္းက်ဳိက္ ျပဳတ္သြားၿပီလား။ ျပန္က်ိဳက္လိုက္ဦး။” (အခုေခတ္လို အကႌ်နဲ႔ဆင္တူ ေဘာင္းဘီလက္စကေတြ ရွိခဲ့ရင္ေတာ့ ဒီလိ ုျပႆနာေပၚမွာ မဟုတ္ပါ။)

မမ လုပ္အံုးဟ။ ငါ့ထမီက တိုသြားလားမသိဘူး .... ေနာက္ကိုၫွပ္လို႔မရေတာ့ဘူး။”

အရာထဲ အေရးေပၚျပန္ၿပီ။ ၫွပ္လို႔မရလဲ ထမီ ၿမဲၿမဲျပန္ဝတ္။ ဒီတိုင္းဆင္းေတာ့။ ဘယ္ႏွယ္႔... ဆင္းဖို႔မနည္း ေျပာေနရတာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ မမေဝ ျပန္လာခါ နီးေနပါၿပီဆိုမွ။”


ဘယ္လို ျပန္ဆင္းရမလဲ။ ငါမဆင္းတတ္ေတာ့ဘူး။”

ဟင္....တက္တုန္းကေတာ့ ေရွာေရွာ ရွဴရွဴ။ အဆင္းက်ေတာ့ ခါးေတာင္း မက်ိဳက္တတ္တာနဲ႔... ဘာနဲ႔။ အတက္တုန္းက အဆင့္ေတြ မွတ္မိလား။ အဲဒီအဆင့္ေတြကို ေျပာင္းျပန္လွန္မွတ္။ ဒါပဲဟာ။ လြယ္လြယ္ေလးကို ခက္ေအာင္ လုပ္ေနတယ္။ ငါျပတင္းေပါက္ကို ကိုင္ထားေပးမယ္။ မင္း အမိုးေခါင္ကို ကိုင္.... ျပတင္းေပါက္ေဘာင္ကို လွမ္းနင္း ”

ဟိတ္ေကာင္ .... မမ အေပၚေမာ့မၾကည့္နဲဲ႔ေနာ္”
ေအာ္ …. အေပၚ ေမာ့ၾကည့္မိလို႔ မေတာ္မရာ ျမင္ရင္လဲ ေရငံုႏႈတ္ပိတ္ ေနပါ့မယ္။ မီးမီးက ပ္ိုေတာင္ ေၾကာက္တတ္ေသး။”
- - -။” (ေကာင္းခ်ီးေပးျခင္း)
ဟိတ္ေကာင္ ... ဘယ္ေျခက သံဇကာကို လွမ္းကူးေလ။ တန္းလန္းႀကီး မလုပ္ထားနဲ႔ဟ။ ဒီမွာ ငါကိုင္ထားတာ ေညာင္းလာၿပီ။ ”


မမွီဘူးဟ ထမီက တုတ္ေနတာ။”
နင့္ေၾကာင့္ ငါတို႔အသံ လူၾကားတယ္။ မမေဝ ေတြ႔သြားရင္ေတာ့ ငါမပါဘူးလို႔ေျပာမွာ။ တစ္လက္မေလာက္ ပိုလွမ္းလိုက္ေလဟာ။”
ေအးပါဟ.... နင္ကလဲ အရမ္းဆရာႀကီးလုပ္တာပဲ။”
ဆရာႀကီးဆိုေပမယ့္လဲ ေအာက္က ေနရတာပါ။”
ေနာက္ဆံုးေတာ့ သရက္သီး ငတက္ျပားဟာ မဟာပထဝီေျမႀကီးေပၚ ေအာင္ျမင္စြာ ဆင္းသက္ ႏွိုင္ခဲ့ပါေတာ့တယ္။ ရာဇဝင္ထဲက ငတက္ျပားကေတာ့ ေျမလွ်ိဳးမိုးပ်ံႏိူင္ေပမယ့္ သဇင္ ငတက္ျပား မ်ားထဲက သရက္သီး ငတက္ျပားကေတာ့ မိုးမေရာက္ေျမမက် ငါးမိႏွစ္ေက်ာ္ခန္႔ TV ခန္းကျပတင္းေပါက္မွာ စ်ာန္ဝင္စား ခဲ့ပါတယ္။ အတက္ထက္ အဆင္းဟာ ပိုခက္တာ ၾကားခဲ့ဘူးေပမယ့္ လက္ေတြ႔ မဟုတ္ေတာ့ မခံစားခဲ့ရဘူး။ အခုမွ တကယ္။

ပုတ္ခ်ထားတဲ့ သရက္သီး ၁၀-လံုးေက်ာ္ေက်ာ္ကို ႏွစ္ေယာက္ခြဲ သယ္ၿပီး အေဆာင္ေနာက္က ပတ္ျပန္လာခဲ့ၾကတယ္။ ေရၫွိေတြကို သတိထားေရွာင္ရင္းနဲ႔ေပါ့။ (ေအာ္ ထပ္္ႂကြားရအံုးမယ္။ မီးမီးတို႔ ဥယ်ာဥ္ေတာ္မွာ ေရၫွိေကာ ျမက္ရိုင္းပင္ေတြေကာရွိေသးတယ္။)
ဘာပဲျဖစ္ခဲ့ျဖစ္ခဲ့ ညက်ေတာ့ မနူိင္ စ်ာန္ရခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းျပန္ေျပာ ရယ္ေမာရင္း ... အဲဒီ ႏွစ္ရက္က စားခဲ့တဲ့ သရက္သီး ဝင္းေရာင္ေတြေလာက္ ဘဝမွာ ခ်ိဳၿမိန္တဲ့ သရက္သီး မရွိခဲ့ပါဘူး။ နင္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ေျပာတာေတြနဲ႔ သရက္သီးေႂကြက်သံေတြက အဖြား နားေလးေနဦးေတာ့ မၾကားပဲမေနဘူး လို႔ တေယာက္က ဝင္ေျပာေတာ့မွ ပညာရွိ သတိျဖစ္ခဲေလ လို႔ေျပာမိလို႔ “ငေပါ” ဆိုၿပီး ခ်ီးေျမာက္တာခံလိုက္ရေသးတယ္။ ဘယ္ရမလဲ “ရွားပါးျခင္း” ထက္ “ေပါ” ျခင္းက ပိျုမတ္၏ လို႔ အထြတ္တက္လိုက္တာေပါ့။

ျမစ္ႀကီးနားသူ ေကသြယ္ က ငါအေျဖရက်ပ္မယ့္ ေမးခြန္းကို ေမးခဲ့ေသးတာ။ “ဟိတ္ေကာင္ .... မမ နင္ တကယ္ပဲ အေပၚ ေမာ့မၾကည့္ခဲ့ဘူးလား” တဲ့ေလ။ ။

(ျပန္ေျပာင္း ေတြးလိုက္တိုင္း ရယ္ၿပံဳးေစေအာင္ အျဖစ္အပ်က္ေလးကို ဖန္းတီးေပးတဲ့ စတုတၳႏွစ္မွလြဲ၍ က်န္ႏွစ္ေတြမွာ အခန္းေဖာ္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ေရဦးသူ ခ်စ္သူငယ္ခ်င္း မႏူိင္ သို႔ ရည္ရြယ္ပါသည္။)


ဤပို.စ္တြင္ သံုးခဲ.ေသာ ဓာတ္ပံုလင့္ခ္မ်ား...
http://i.pbase.com/g4/69/426369/2/61765427.E8LAWjYL.jpg]


(ကာယကံရွင္ မနုိင္စိတ္ဆိုးပါက.. သည္ကိစၥ အရပ္ရပ္သည္ ေက-မမ ႏွင့္သာ သက္ဆုိင္ပါေၾကာင္း အသိေပး အေၾကာင္းၾကားအပ္ပါသည္..ပံု. tg)

Comments

said…
ဟင့္ အဲဒီဂလိုေတာ့ လုပ္နဲ႔ေလ။
ဖိတ္ေခၚသူ ေဒၚသိဂႌ ၊ မွတ္တမ္းတင္သူ tg ၊ ေရးသားသူ ေဒၚမမ ႀကံရာပါ ဒီႏွစ္ဦးျဖစ္တဲ့ နင္နဲ႔ငါ ၇၀/၃၀ ေလ။
မႏွိင္ေရ သိဂႌ=၃၅
tg=၃၅
ငါ=၃၀
အဟီး သူကစိတ္ဆိုးတတ္ဘူးဟ။
မနိုင္ ၾကီးကိုသတိရလိုက္တာေနာ္။
သူ႕အေၾကာင္းမၾကားရတာေတာင္အေတာ္ၾကာေနျပီ။
ThuHninSee said…
တယ္ကဲခဲ႔ၾကပါလား။ အခုေတာ႔ အိန္ဒေရႀကီးေတြနဲ႔ေနာ္။
မမစာေရးေကာင္းတာေၾကာင္႔ သရက္သီးေတြကို ျမင္ေယာင္လြမ္းဆြတ္လာလို႔ ဒီေန႔ပဲ တစ္လုံး ၂ေဒၚလာနဲ႔၀ယ္ခဲ႔တယ္။ သုပ္စားရမလား။ ငန္ျပာရည္နဲ႔တို႔စားရမလား စဥ္းစားလုိက္အုံးမယ္။
tg.nwai said…
ေနပါဦး မမရဲ႕။ ငါတုိ႔က သဇင္မွာ သံုးတန္းနဲ႔ ေလးတန္းမွာ single ခန္းေတြ ရတာပါ..နင္တို႔က ဘယ္လုိျဖစ္တာတုန္း..။
ဇနိ said…
ေပ်ာ္စရာႀကီးဗ်... မိန္းကေလးေတြ ဆိုေပမယ့္ တကယ္လုပ္ၾကတာပဲ ကိုး
:)
ေနာက္ထပ္ အဲသလို ေတြ ဖတ္ခ်င္ပါေသးတယ္ဗ်ိဳ႕....
said…
သဇင္ေဆာင္ရဲ႕ အခန္းခ်ထားေရး ေပၚလစီအရ ဒီႏွစ္ ေရွ႕ဘက္အျခမ္းဆို ေနာက္ႏွစ္ ေနာက္ဘက္ျခမ္း ေလ။ သို႔ေပသိ ေသာင္းက်န္းသူဘြဲ႕ ရထားေတာ့ ၁ တန္းမွာ ၃၃ ေနာက္ဘက္ျခမ္း ၊ ၂ တန္းမွာ ၉၅ ေနာက္ဘက္ျခမ္း ၊ ၃ တန္းမွာ အခန္းက်ယ္ ၃ ေနာက္ဘက္ျခမ္း ၊ ငါ အေဆာင္မွဴး ကို သြားေျပာေသးတယ္ မမ ၃ႏွစ္ဆက္တိုက္ဆိုေတာ့ မလြန္လြန္းဘူးလားလို႔ သူက ေျပာတယ္ “နင္လိုေသာင္းက်န္းသူကို front roll ထားရင္ ငါအေဆာင္ေမွာက္သြားမွာေပါ့တဲ့။ အဟီး အဲဒီလို ေၾကာက္တာ ငါကို။
စူး said…
ေပ်ာ္စရာၾကီးးးးး

သ.ါခ်င္းေတြကိုသတိရလိုက္တာ ျမတ္ႏိုးက အေဆာင္မေနဘူးဘူး။ဒါေပမဲ့ သြားခိုးအိပ္ေနက်
ခိုးအိပ္တဲ့ညေတြဆို သဇင္ေရွ႔မွာ ေကာင္ေလးသယ္ခ်င္းေတြလာပီး သီခ်င္းဆိူေပးတယ္.
လက္ဖက္သုတ္ေတြ ဇလံုနဲ့တလံုး တူ၂သုတ္စားၾက ေပါက္ကရေတြေျပာၾကနဲ့ သိပ္ေပ်ာ္ဖို့ေကာင္းတယ္။
သတိရလိုက္တာ..။
အေဆာင္ဒင္နာည ကိုလည္း သတိရတယ္..။
အေဆာင္က ေဟာက်ဴတာမမေတြကိုလည္း မ်က္ႏွာခ်ိဳေသြး ပီးရင္ခိုးအိပ္
ဂ်ီေဟာမွာလည္း ခိုးအိပ္...
ေပ်ာ္ခဲ့ရတဲ့ညေတြေပါ့.. အေဆာင္သူအစစ္ေတြက ပိုေပ်ာ္မွာေပါ့

ဟီးးးး သတိရလိုက္တာ
Sonata Cantata said…
မႏိုင္ကို ေၾကာင္တစ္ေကာင္လို ေပါ့ပါးေအာင္ လမ္းညႊန္မႈေပးႏိုင္သည့္ က်ားခင္မမ ကို ေလးစားပါတယ္
PAUK said…
ေပ်ာ္စရာၾကီး..
မ မမ..
ဆက္ေရးေပးပါေနာ့...

Popular posts from this blog

၁၁၂၇

ဘဝမှာ အခက်ခဲဆုံး အချိန်တွေကို ကျော်ဖြတ်နေရသလိုပါပဲ.... အားလုံးက ခက်ခဲနေကြတဲ့ကြားထဲ ကိုယ်က ထူးပြီး ခက်ခဲနေတာတော့ မဟုတ်ဘူးပေါ့.....ပတ်ဝန်းကျင်လိုက်ကြီး ခက်ခဲကြပ်တည်းနေကြတာ....အစစ အရာရာပေါ့လေ... ကိုယ်လည်း စိတ်ထဲ အဆင်ပြေမနေဘူး.... နေရတာလည်း လဟုတာ၊ မုဒုတာ ဖြစ်မနေဘူး... အရင်ကလို စိတ်ထဲရှိသမျှ ရေးချနိုင်တဲ့ blog ခေတ်ကို ပြန်လွမ်းလို့ ပြန်လာခဲ့တယ် ဆိုပါေတာ့.... မနေ့...အဲ...ဟို တနေ့လောက်က စပြီး Netflix က ကိုးရီးယားဇာတ်လမ်းတွဲ တခု ကြည့်ဖြစ်တယ်.... ပုံမှန်ဆို တညထဲနဲ့ အကုန်ကြည့်တတ်ပေမဲ့...အဲဒီ့ကားလေးကိုတော့ နားနားပြီး ကြည့်ရတယ်... ပြောရမယ်ဆိုရင် စိတ်ကို ဘယ်နားထားရမှန်းမသိလို့ အချိန်ဖြုန်းနေတဲ့ သဘောပါပဲ... ကိုယ်က ငယ်ငယ်ကတည်းက တက္ကသိုလ်ဘုန်းနိုင် ရဲ့ စာအုပ်တွေဖတ်ပြီး စိတ်ပညာကို  စိတ်ဝင်စားလို့ တက္ကသိုလ်ဝင်ခွင့်တင်တော့ ကိုယ်တိုင်မတင်လိုက်ရဘူး...ဖေဖေပဲ တင်ပေးတာထင်ရဲ့... ပထမ၊ ဒုတိယ၊ တတိယ ဦးစားပေးတွေက သိတဲ့အတိုင်း ဆေး၊ စက်မှုု အီကို၊ ပြီးရင် စိတ်ပညာ လို့ လျှောက်ထားဖြစ်ခဲ့တယ်... အခု အမှတ်တမဲ့ ကြည့်မိတဲ့ ကိုရီးယားကားလေးက တက္ကသိုလ်ဆေးရုံတခု ရဲ့ စိတ်ကျန်းမာရေး unit တခုက သူနာပြုဆရာမလေးကို အခြေခံတဲ့ ဇာတ်လမ်

မမာက်န္းသူမ်ားအေၾကာင္း။

  ကားေတြ မီးပြိဳင့္မိေနတုန္း လမ္းေဘးမွာ အေပါစား  စကတ္တုိ ညစ္ထပ္ထပ္ေလးနဲ႔ ေမာ္ဒယ္ေလးတစ္ေယာက္လုိ လမ္းေလွ်ာက္သြားတဲ့ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္... တခုခု လဲြေနသလားလုိ႔....ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္မိလုိ္က္ပါတယ္.... စိတ္မေကာင္းစရာ...ဆံပင္ျဖဴျဖဴ အေရေတြတြန္႔လို႔...သူ႔ပံုစံကေတာ႔ တကယ့္ကို ေမာ္ဒယ္ေလးတစ္ေယာက္ cat  walk ေလွ်ာက္သလို  confidence အျပည့္နဲ႔..... ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ့ ေနပူက်ဲက်ဲထဲမွာ အထပ္ထပ္ ထပ္ထားေသာ အ၀တ္အစားမ်ားက ရာသီစံု အ၀တ္စံု...၀က္၀ံႀကီး တစ္ေကာင္စာေလာက္ ျဖစ္လာတဲ႔  အ၀တ္ထုပ္ၾကားက ခပ္ပိန္ပိန္္ကိုယ္လံုးနဲ႔.... သည္ၾကားထဲ သယ္လာတဲ႔ ဘူးစုတ္ ခြက္စုတ္ ပုလင္းစုတ္ေတြနဲ႔ ကိုယ္႔ကိုယ္ေတာင္ မလဲျပိဳေအာင္ အနုိင္နုိင္ထိန္းရင္မနုိင္.... သူ႔ၾကည္႔ၿပီး ကိုယ္ေတာင္ စိတ္အုိက္ေနာက္ရႈပ္သြားမိရဲ႕။   ဓာတ္ဆီဆုိ္င္မွာ ဆီလာထည္႔တုိင္း  လမ္းလယ္ေခါင္က  ကြန္ကရစ္တံုးေတြကို သူမရဲ႕ ၾကယ္ျမင္လျမင္ နန္းေတာ္ထဲက  အေဆာင္ေတာ္လုိ  သေဘာထား။ အ၀တ္ပိုင္းေလးခင္းလို႔...သူ႔ဆီမွာ  ပလပ္စတစ္ ျခင္းေတာင္းတစ္လံုးေတာ့ ျမင္တယ္.. တခါတေလလည္း ေခါင္းၿမီးၿခံဳၿပီး..ေစာေစာစီးစီး အိပ္တတ္တယ္..သိပ္ခ်မ္းတဲ႔ ရာသီမ်ိဳးေတြမွာေတာင္  သူ ဒီလုိပဲ..စိတ္ခ်လက္ခ် လံုျခံဳစြာ အိ